Ændring i Kundeservice og mailadresser hos RBM

Kære RBM Samarbejdspartner

Pr. 1. december indtræder Martin Hansen, der tidligere har varetaget kunderservice for RH som ”Customer Service Manager” i SB Seating Danmark. Fremadrettet har Martin det overordnede ansvar for afdelingen.

Fremover vil Jannie Pedersen, Christine Reschka, Nita Achthoven og Marianne Bronsztejn være kundeservice for alle brands i SB Seating (HÅG, RH og RBM) på både telefon og mail.

RBM’s generelle ”info” mailbox ændres til: info-dk@sbseating.com

Pr. 1. januar 2013 bedes alle ordre til RBM sendt elektronisk pr. mail til:
order-rbm@sbseating.com

Ordre anses kun for modtaget ved afgivelse til ovenstående mailadresse!

For at sikre den bedst mulige datakvalitet og undgå fejlbestillinger på vores stole skal alle ordre som minimum indeholde følgende elementer.

  • Leveringsadresse
  • Ordrenummer
  • Reference til projekt/aftalenummer – Hvis muligt
  • Ønsket leveringsdato
  • Modelnavn med tilhørende varenummer og antal
  • Angivelse af stof samt farvekode - Stole
  • Gaspatron (angiv modelnavn/varenummer)
  • Fodkryds (angiv modelnavn/varenummer)
  • Hjul (angiv modelnavn/varenummer)
  • Evt. tilbehør (angiv modelnavn/varenummer)

Vi tror på at, ovenstående ændringer vil bidrage til større ensartethed, færre fejl og hurtigere ekspedition. Vi ser alle frem til et fortsat godt og konstruktivt samarbejde.

Venlig hilsen


Martin Hansen
Customer Service Manager
Scandinavian Business Seating A/S